Dieter Struye van Brico Belgium bekroond tot Young Top Manager of the Year

19 MEI 2017
Samenvatting
Dieter Struye, CEO van Brico Belgium werd gisteren 18 mei bekroond tot Young Top Manager of the Year (bij de Nederlandstaligen) tijdens de gala-avond van de Entrepreneur Awards georganiseerd door Top Management.

"Het is een mooie beloning en een grote aanmoediging, niet alleen voor mij maar ook voor al mijn medewerkers die mij hun vertrouwen hebben geschonken en die dag na dag het beste van zichzelf geven voor dit mooie bedrijf," beaamt Dieter.

Met de nominatie van Young Top Manager of the Year wil de organisatie specifiek jonge bedrijfsleiders bekronen die een grote verantwoordelijkheid opnemen in een bestaand bedrijf. Vandaag moeten zij intrapreneurs zijn, die het aandurven om aan het roer te staan van een bedrijf in voortdurend evoluerende marktomstandigheden.

The Entrepreneur Awards is een wedstrijd die bedrijfsleiders beloont die bijdragen tot het entrepreneurship, en dit in 3 categorieën: Young Top Manager, Top Founder et Top Investor.

Citaten
"Het is een mooie beloning en een grote aanmoediging, niet alleen voor mij maar ook voor al mijn medewerkers die mij hun vertrouwen hebben geschonken en die dag na dag het beste van zichzelf geven voor dit mooie bedrijf." Dieter Struye